Lite piggare Thexas.



Här hemma har jag en lite piggare kille. Han har fortfarande feber och hostar en himla massa. Han har hostat så dant att han fått upp vällingen de senaste dagarna, men inte mer än så. Bara lite litegrann, så det är inte nån magsjuka iaf. Det går bättre att äta mat. Eller så är det för att han är så glupsk med vällingen? Haha.

Inatt vaknade jag och mådde fruktansvärt illa. Jag låg och vred och vände ett bra tag innan jag kunde somna om. Och imorse vaknade jag med samma känsla. Jag insåg dock snabbt att det var för att magen var tom på mat. Efter lite yoghurt så släppte det direkt. Jag slarvar så dant med maten när jag bara går hemma så här om dagarna som jag gör nu när Thexas är sjuk. Skärpning! Så nattens illamående var alltså magont pga för dåligt med mat. 

Jag blir nog hemma med Thexas imorgon också som det ser ut nu. "En feberfri dag hemma" heter det väl? Just nu ligger han och sover och jag hoppas han vaknar lite piggare sen.

Kommentarer
Postat av: Veronica, mamma till Nim

Hej gumman



Hoppas de piggnar till snart.

Men är du hemma imorgon? Tänkte ringa om måltidsplan. Hoppas du var nöjd med första "lektionen" så att säga :)



Blir ju lite svårt att hinna prata ngt vidare när de är så många, men som sagt så tänkte jag ringa imorgon när jag jobbar om det funkar för dig :)



Puss o kram

2012-02-08 @ 13:48:48
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: En chic mammas bekännelser

härliga bilder som alltid, allt bra idag ? :)

2012-04-25 @ 12:42:09
URL: http://frureinhold.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0