Thexas sista inskolningsdag på dagis.

Thexas är lämnad på dagis, sista inskolningsdagen. Han sprang glatt in och lekte direkt och jag fick tigga till mig en puss och kram innan jag gick igen. Det känns konstigt att lämna honom ensam där, han har ju varit med mig dagligen sen han föddes. Och nu är han helt plötsligt en stor kille som går på dagis? Galet! 

Men han är så duktig och jag är så stolt över honom. Inskolningen har gått över förväntan, och då hade jag ändå förväntat mig att det skulle gå bra. Han leker glatt, pratar med de andra barnen och gör sig förstådd av personalen. Han är redan en i "gänget", men tycks dessvärre tro att han bossar över stället och har redan satt de andra barnen på plats. Hmm...

Om två timmar ska skrutten hämtas hem från dagis och vi har inga direkta planer för dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0