En dag med familjen.

Idag har jag haft lite folk ur släkten här hemma på fika. I fokus var såklart min yngsta kusin Edith, tre månader. Mina andra, lite äldre kusiner, lekte gärnet med Thristan och Thexas och jag kunde hålla Edith en bra stund. Härligt! Thexas blir ju så himla svartsjuk annars. Jag fick så fina presenter, en pajform, ett hjärta att hänga på väggen och blommor. 



Syser Amanda.



Morbror Peter och hans Karro. Ediths föräldrar. 



Barnens "vanliga" mormor och "gamla" mormor. Haha. Barnens egna ord.



Min snygging och min mormors snygging. Hihi.



Emil, Thristan och Edith.

Barnen somnade otroligt lätt och snabbt här hemma. Helt slutkörda efter all lek. Thexas var på riktigt myshumör nu ikväll innan läggningen och satt i mitt knä och delade ut säkert hundra pussar. Det är inte ofta han visar den sidan av sig själv så jag njuter av varje sekund.

Thristan hostar en del ikväll igen, men nu tog vi upp honom och han fick lite hostmedicin så vi hoppas det hjälper. Hans mamma behöver sömn! Jag avstog en kväll med tjejerna just pga det. Så nu blir det strax sängen för min del.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0