Vidriga natt.

Thristan tyckte det var morgon 05.40 idag. Bara att stiga upp. Men jag fick vila en timme till när han såg på barnprogram. Sen skulle det kissas, drickas mjölk osv.

Inatt har jag varit inne till Thristan en gång i timmen ungefär. Suck. Till råga på allt så bestämde sig Emil för att gå ut igår, väldigt olägligt med tanke på barnen. Han kom hem i rätt dåligt skick om vi säger så. Så natten har varit allt annat än rogivande och skön.

Barnen har lekt rätt bra nu på förmiddagen. Thristan har fått i sig en smörgås så jag vet inte riktigt om han är sjuk? Emil lär vi nog inte få liv i under hela dagen.

I eftermiddag är vi bjuda på 50-årsfirande av min fasters tjej. Får se hur Thristan mår, om han vill äta nån lunch eller inte. Då tar jag med mig barnen och går dit en sväng.


Kommentarer
Postat av: Veronica, mamma till Nim.

Men din stackare! Hoppas du får en bättre natt ikväll gums. kramar

2012-02-04 @ 12:18:39
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: Veronica, mamma till Nim

Tack söta! :)



Och visst fick man sig ett gott skratt av klippet, haha ;)



Puss o kram

2012-02-04 @ 12:39:01
URL: http://attblifler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0