Två sjuka barn kanske..?

Jag tror jag har två sjuka barn här hemma nu. Thristan kändes febrig förut innan läggdags och säger att han har ont i munnen/halsen och vill inte äta. Så idag har han bara ätit en smörgås på dagis.

Även Thexas kändes varm och lite FÖR lugn ikväll. Så himla tråkigt nu när det vankas helg och det faktiskt finns lite snö att vara ute och leka i. 

Nu får vi se hur natten artar sig. Thristan sover oroligt och jag har redan varit inne hos honom tre gånger (barnen la sig halv 7)

Jag har blivit erbjuden att börjablogga för en annan portal. Så det finns en hel del att fixa med. Någon som är duktig på bloggdesign?

Kommentarer
Postat av: Emelie Talvis

Vilken portal? :)

2012-02-03 @ 22:03:25
URL: http://etalvis.webblogg.se/
Postat av: Hanna Runesdotter - mamma till Thristan och Thexas

vimedbarn.se -så wordpress. :) Kan du nåt? Haha.

2012-02-03 @ 22:18:39
URL: http://hannarunesdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0