Nöjd mamma och sjukt barn.

Jäklar vad nöjd jag är över mig själv. Jag skulle ha tränat med H1 efter jobbet idag men hon hade gått och blivit sjuk. Det var galet trist att träna själv sist, och Emil var inställd på att komma och hämta mig efter jobbet som vanligt. Men nej då - jag pallrade mig till gymmet och körde på hårde i 70 minuter alldeles själv. Nöjd tjej!

När jag kom hem så möttes jag av en febrig Thexas. På dagis hade de visst skickat hem barn med hög feber idag, och nu är det tydligen Thexas tur. Är det inte den ena så är det den andra... Så imorgon får jag vara hemma och vabba IGEN. Känns som att det är väldigt ofta nu. Stackars barn, så trist att de ska behöva vara sjuka. För så här ofta är lite väl mycket tycker jag allt. Hoppas att det bara är lite feber och att det går över snabbt.

Ännu en nackdel att han-som-inte-får-nämnas-vid-namn inte bor i samma stad som oss. Det är ju inte så lätt för honom att vabba direkt. Emil FÅR vabba, men det är rätt svårt med hans jobb tyvärr. 

Nu hoppas jag att Thexas kan sova gott inatt. Han hostar en del, men fick lite hostmedicin innan han la sig som förhoppningsvis gör susen. Thristan verkar inte så täppt i nästan så inatt MÅSTE han sova.

Kommentarer
Postat av: Emelie Talvis

Duktig du är :) Hade du tränat på friskis hade vi kunnat träna tillsammans istället =D

2012-02-06 @ 22:14:36
URL: http://etalvis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0