Lite Porsche-åkande.

Dagen har varit slapp, minst sagt. Thexas har varit på uselt humör ända sedan jag hämtade honom på dagis. Sen sov han i tre timmar, men vaknade sur ändå. När Emil kom hem från jobbet så åkte vi till Valla en sväng. Vi lämnaed av en något gladare Thexas hemma hos min mammas man och sedan for vi iväg på en liten åktur med Bertans PORSCHE (Bertan poängterade betydelsen att stava ordet Porsche rätt, därav de stora bokstäverna) som tydligen behövde "rastas". 

Emil var som ett barn på julafton. Och jag med, kanske ska tilläggas. Fast jag inte fick köra, hihi. Nu är jag sugen på att börja övningsköra så att jag också kan köpa mig en Porsche en vacker dag.

Vi tog iaf ett lagom varv med bilen och det roligaste är ju att alla killar/gubbar tittar efter bilen. Jag föstår inte riktigt grejen ska medges, det är nog någon killgrej. Men alla tjejer gillar väl killar som har snygga bilar som går fort också, eller? Hihi.



Bilen får vila lite på mamma/mormors jobb i Hälleforsnäs.

Nu väntar sängen för min del. Imorgon ska jag sjunga på ett "dop" - namnfest. Min röst är totalpaj och jag har inte kunnat sjunga igenom låtarna ännu. Känner mig galet nervös inför detta, men Astrid, som jag ska spela med, är införstådd med detta och har tränat in texten hon med så gott det går. Vi får helt enkelt göra vårt bästa. Så himla surt att bli så här pass sjuk NU bara. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0