Jag buzzar om Digster.



Jag är som bekant en Buzzador. Det betyder att jag får vara med i olika kampanjer och tycka till och testa olika produkter. Den här gången har jag blivit utvalt att testa Digster. Jag hade ingen aning om vad Digster var innan jag fick testa det.

På Digster finns mer än 150 nya, uppdaterade spellistor för olika tillfälen. Du kan själv välja om du vill spela dom i Spotify, iTunes eller Wimp. Jag spelar dom i Spotify. Du kan själv välja vilken typ av spellista du är ute efter - party, romantiskt, aggressivt, träning osv. Lite roligare än Spotifys What´s New - Top List som man rätt snabbt spelar sig trött på.

Det fina i den här kampanjen är att jag gratis får dela ut kampanjkoden till Digster som ger en 6 månaders premium-medlemsskap med koden buzzador. Helt klart värt att testas tycker jag.

Kommentarer
Postat av: h1

tjoo loggade in via facebook o behövde inte ange någon kod? vet inte vad jag lyckades med , hehe =)

2011-09-23 @ 12:37:11
URL: http://hannak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0