Godmorgon.

Här sitter jag uppe alldeles ensam. Emil är på jobbet och Thexas sover fortfarande. Jag ska lämna honom på dagis kl. 8.20 och sen iväg på ett möte klockan 9, så jag är redan iordningfixad och klar. Bara lite frukost som ska i magen. Och snart lär ju lilleman vakna och vill ha välling.

Skön morgon utan stress - än så länge. Det kan skifta fort. Blir skönt att kunna ta cykeln till dagis idag iaf när jag bara har ett barn hemma.

Min förkylning tycks gå åt rätt håll, äntligen. Min röst är fortfarande kaos, men börjar räta upp sig. MÅSTE vara bra till dopet på lördag, är liiite orolig faktiskt. Ska repa ikväll, måtte jag få fram några toner då! Hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0