Festligheter och myssöndag.

Hej vänner!

Här hemma är vi pigga och glada, trots gårdagens bravader. Min och Hannas vinkväll här hemma slutade med en fest hos Mats istället och sedan krogen. Det dansades en hel del innan tröttheten och det envisa huvudvärken som jag hade tidigare under dagen slog till igen. Då traskade jag de 50 metrarna hem och sov.

Emil åkte och hämtade hem barnen plus Amanda och Ebba strax innan lunchtid. Jag stannade kvar hemma och lagade lunch till oss. Thexas sover nu middag och vi har hunnit se en film under tiden. Han lär nog vakna snart och då kommer Emils mamma hit för att klippas av Amanda. 

Sen blir det nog en lugn myskväll. Lite god mat, tända ljus, soffhäng och lite godis röstar jag för. Skulle behöva jobba lite på en beställning också, men det kanske jag skjuter fram tills imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0