En trött mama.

Oh my, vad jag har sovit illa inatt. Trodde det var ett skämt imorse när klockan ringde 07.10. Och då är det ändå väldigt sällan som klockan faktiskt hinner ringa. Jag märkte inte när Emil åkte till jobbet ens. Thristan kom insmygandes en minut efter klockan ringt och kröp ner hos mig, jag somnade om 15 minuter och sedan vart det bråttom att få upp Thexas och i med frukost innan dagis.

Barnen ska hämtas om en timme och jag har inte gjort något vettigt alls. Beställt hem lite scrapbookingpapper bara. Borde passa på att dammsuga, men en varm dusch lockar mer. Tre koppar kaffe så man vaknar till kanske?
Men för guds skull, det är ju fredag. Tjohoo!

Bjuder på lite bilder på Thristan. Han älskar att sätta igång PhotoBooth på datrn och ta kort på sig själv. Haha.


Kommentarer
Postat av: Malin & Prinsessan

Hihi, hoppas du hittar det snart! Själv har jag inte kunnat ladda över bilder från min systemkamera på över en månad nu så jag har känt mig handikappad med "lillkameran".. Så det är extra skönt att vara igång på fotofronten nu igen :D



Hoppas du är piggare snart!

Kramis!

2011-09-09 @ 11:05:02
URL: http://lifestyleblogs.se/malin/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0