Ebba 10 år.

Igår fyllde min yngsta syster Ebba 10 år. Hon firades såklart hemma i Valla och bjöd på grillbuffé och god tårta.



Födelsedagsbarnet, som bara hade önskat sig kinderägg. Haha. Av oss fick hon sex stycken bla.



Min fullt normala mamma, och Emil.



Thexas trivs bra i sandlådan.



Thristan och grannpojken Edwin lekte tillsammans och hade riktigt kul. Notera Thristans hår/frisyr, svettig (DYNGSUR) från att hoppa på studsmattan.



Lite släkt.





En helt vanlig syn av syster Amanda och Emil.





Ebba i sin tjusiga t-shirt som Thristan köpte till henne alldeles själv. "jag och min moster gillar ju att äta hamburgare med mormor" sa han. Haha.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0