Vår midsommar.

Vi hade en skön, lugn midsommar i Valla hos min mamma med familj. Här kommer dagen i bilder.



Thexas gick mest runt i trädgården och kastade grejer. Allt från bollar till vinkorkar.



Det hoppades en hel del studsmatta.



Älsklingen i den fina trädgården.



Thexas.



Familjens vän Fredrik, syster Amanda, Thristan, syster Ebba, svåger Tobbe och syster Frida.



Tobbe och Frida.



Sillunch såklart. Mums!



Självklart blev det dans runt stången vid Valla IP. Lite bättre musik och sång än tidigare år, kul.



Jag och mina fina barn. ♥


"...och en slank han ner i diket." Thristan kunde texten och slängde sig på marken tidigare än alla andra.



Per, Thexas, syster Ebba, jag och mamma.



Sen blev killarna kramsugna.



Ibland syns syskonkärleken allt. ♥



Det finaste jag har. Mammas hjärtan.



En jordgubbstårta hör till!

Framåt kvällen bjöds det på grillat. Gott - tyckte vi alla. Till och med Thexas som satte i sig en massa kött. Han fick mina bitar, jag plockade fram sillen igen. Haha.

Tanken var ju att vi skulle vidare till kompisar på eftermiddagen/kvällen, men barnen blev trötta och vi frös, så vi åkte hem istället. Och tur var väl det - på vägen hem började det regna!


Kommentarer
Postat av: Malin & Prinsessan

Ja, imorgon kommer han hem igen den kära pappan i familjen :)



Ser ut som ni haft en härlig midsommarafton!



Kramar

2011-06-25 @ 21:49:35
URL: http://malinsblogg.se
Postat av: frida

en fråga till dig Hanna, jag vet att du brukar iphone blogga hur gör man? jag har oxå blogg.se men förstår inte hur man ska göra.. Tack så mycket //Frida

2011-06-26 @ 19:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0