Stackars min nacke.

HEJ MÅNDAG och NYA VECKA!

Thristan slog upp sina blå 05.50. Varför sover han inte? Idag fick han sätta sig i soffan framför Bolibompa direkt, inget "mys" i sängen. Det funkar ändå inte. Jag la mig i sängen igen och slumrade tills Emil skulle gå upp strax därefter.

Jag har sovit så otroligt dåligt inatt. Nacken gör galet ont, och det i sin tur gör att huvudet gör ont. Så jag har sovit en timme åt gången inatt. Vid ett tillfälle fick jag gå upp och gråta lite inne i badrummet, då kändes det lite bättre. Haha. Ja, jag tycker lite synd om mig själv. Nu har jag fått i mig två Alvedon och det känns lite bättre. En stund iaf.

Thexas ligger och sover, jag lyckades hålla honom vaken till 10.30 idag. Får se om det kanske räcker med en vila idag. Det är så svårt. Han behöver egentligen sova två gången. Men idag ska vi iväg i eftermiddag på playdate hos Sandra och Alicia. Så då blir det lite tokigt med sovtiden. Vi får se hur det går.




Kommentarer
Postat av: Sandra - mamma till Levis

Ja det var väldigt skönt med sovmorgon! Levis har fått för sig de senaste veckorna att det är morgon runt 5:30-6:00 varje dag och det är f*n lite slitigt. Tur att de är så söta när de vaknar annars hade det ju varit ännu jobbigare :)

2011-06-20 @ 11:35:40
URL: http://sandraolevis.blogg.se/
Postat av: johanna-sofia

creativity.webblogg.se moderiktiga smycken

2011-06-20 @ 12:31:41
Postat av: Veronica, mamma till Nim.

Hej :)



Ja jag är positiv till flytten. Ser framemot det mkt :) Och vi kommer ju kunna lämna en hel del i huset.. så det blir inte allt för trångt, hihi :)



Nja jag avskyr att måla.. inreda är kul. Men jag är kass på det :( Men ngt får vi nog ihop :)



Tack, jobbet är segt. Men jag ska väl överleva :D Skönt med lite "semester" hemifrån ibland, haha.



Hoppas ni får en bra måndag. Hoppas nacken blir bättre! Kram

2011-06-20 @ 13:45:45
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: Riikka

man får tycka synd om sig själv ibland :)

2011-06-20 @ 16:47:58
URL: http://4sekunder.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0