Spindelkräk.

Linda och jag har verkligen haft myspys här ikväll. God grekisk mat från Rhodos, glass och massa tjejsnack.

Det värsta var precis innan Linda skulle hem då vi hittade en GIGANTISK spindel i badrummet. Fegisen Linda åkte hem och lämnade mig med besten. Emil ville inte komma hem och döda den åt mig. Och helt plötsligt var spindeln inte på väggen i badrummet längre!

Mitt hjärta slog snaaaabbt och jag svettades. På riktigt. Jag HATAR spindlar! Men - jag var ju tvungen att hitta och få bort odjuret. Sakta, och med mycket skakiga händer så lyfte och skakade jag på de kläder som låg nere på golvet. Och i Thristans kalsonger så finns spindeln! 

Den kilar kvickt iväg för att rädda sitt eget liv, men jag var lite snabbare och han mosa skiten med Emils sko. (tur att han har stora fötter)  Efteråt var jag både svettig och skakis. Uäääääh.

Kommentarer
Postat av: TANJA

Men gumman du ska vara tokglad att du inte bor här då det är spindlar överallt, ja exakt Ö V E R A L L T . Små som stora! Jag som har spindelfobi! :-( Det är något speciellt med staden här, tror det är pga sjön runt om staden, en massa skog också. USCH!!! Aldrig i hela mitt liv har jag sett så tokmassa, tokmånga, vidriga, stora, äckliga spindlar. Blev en chock när vi flyttade hit så va tacksam nu, Hanna och tänk på lilla mig! ;-) KRAM

2011-06-17 @ 06:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0