När vi hade en galet rolig kväll.

Min syster Amanda ställde upp som barnvakt igår, då vi lite spontant blev hembjudna till Linda och Henke. Tack Amanda, du är bäst!

Hos Linda och Henke vart det bubbel och galen dans. Och visst har man som roligast när det är så oplanerat och spontant? Jag hade roligare än på länge, men det blev en ganska tidig kväll för oss ändå. Vi gick in på Harrys en sväng, men där var det alldeles för varmt och jag kände att paniken var nära. Så Emil och jag gick hem innan de andra. Men kvällen var toppen ändå!

Imorse vaknade jag pigg och hyffsat tidigt, min sambo däremot - han är rätt trött idag. Thexas är hos sin farmor och farfar idag med när Thristan och han-som-inte-får-nämnas-vid-namn och hans familj också är. Hoppas det går lika bra idag som i förrgår. Ett steg i taget...

Nu ska jag låta Emil vila några timmar innan kidsen kommer hem. Jag ska umgås med min dator och kanske städa lite? Det skulle behövas. Men vill ju inte väsnas, så det kanske inte går. Typiskt... Hihi.



Suddig bild från telefonen. Malin, Andreas, Henke, Carl-Philip och Linda.



Och finaste darling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0