Lekdejt hos Sandra och Alicia.

Jag och barnen har haft en suverän eftermiddag hemma hos Sandra och Alicia. Massa fika och gott, jordgubbar bla. Jag får aldrig nog! Haha. Barnen lekte bra tillsammans, otroligt nog. Haha. Men pojkarna var livrädda för deras två katter. Konstigt, men de är nog bara ovana. Vi har inte så många katter i vår närhet. Så där får vi träna lite. Jag hade stoppat i min allergitablett innan och kände inte av katterna alls, skönt!

Till slut blev Thristan och Thexas lite väl galna/ledsna. Dags att cykla hemåt för lite mat alltså. Det visar sig tydligt. Men vi hade det riktigt kul, så det gör vi snart om.

Nu ser jag fram emot kvällen, om en stund ska jag iväg på scrapbooking-kväll nämligen. Hur kul som helst! Vet inte alls vad jag ska knåpa ihop, men det löser sig. Vet bara att jag ska ta med mig en kasse med lite grejer. Blir garanterat skitkul! Mitt stora intresse. Min kusin är med bla.

Nu ska jag bara stoppa i mig lite mat innan jag ska cykla iväg. Eller? Med tanke på den svarta himlen så kommer nog regnet och jag får tigga skjuts.

Kommentarer
Postat av: MAMMA JELA

Tack :) jeansen kommer från lindex men de va nog ett halvår sen jag köpte dom. Kram

2011-06-21 @ 00:27:37
URL: http://jeliz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gör mig glad genom att rösta på mig här :) Det tar ungefär en sekund!



Man kan rösta en gång om dagen :)



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=171



Tack!

2011-06-21 @ 01:43:10
URL: http://eeeelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0