Glad midsommar!

GLAD MIDSOMMAR vänner!

Dagen började i vanlig ordning klockan 6 när Thristan skulle upp. Han satte sig framför tvn och jag la mig igen för att försöka slumra lite tills Thexas skulle vakna. Men Emil sov så oroligt, ryckte och bökade runt, så det var omöjligt för mig att vila. När Thexas väl vaknade strax innan 8 så hade det inte blivit någon vila alls för min del.

Jag känner mig helt ihjäl idag. Trött och illamående. För jag är ju så hungrig! Men mat får vänta lite, vi ska ut till min mamma för att äta lunch och dansa runt stången vid idrottsplanen. Det brukar vara rätt lamt där uppe, men det är för barnens skull. Och nästa år hittar vi nog på nåt annat.

Kanske åker vi ut till mina vänners sommarstuga en sväng lite senare. Det beror helt på vädret och barnens humör. De har vaknat på helt fel sida igen. Så Thexas ligger nu och sover och vi åker till Valla när han har vaknat istället.

Än så länge har jag inga bilder från detta års midsommar, så jag bjuder på några från förra året istället.



Jag, Thristan och mamma dansar runt midsommarstången. Jag i blå klänning och svarta leggins.



Thristan med sin mormor.



En liten, glad Thexas. 4 månader.



Jag.



Thexas och en långhårig Emil.



Vi försökte få en fin familjebild, det gick sådär. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0