En tiiidig morgon!

Jag trodde jag såg fel på klockan "imorse" när Thristan vaknade. 04.42. INTE okej! Men han var hur pigg som helst och tänkte inte somna om. En timme låg han i vår säng och vred och vände, och Bolibompa började inte förrän halv 6. Efter en timme i våran säng så skickade jag ut honom till soffan och andra tvn. Där satt han nöjt till klockan 7 då han var hungrig. Lillebror vaknade kvart i 8 sen. Att de aldrig kan ta sovmorgon samtidigt?

Så idag är vi lite trötta här hemma. Speciellt Thristan, han är inte alls på bra humör. Emil tog med sig Thexas ner å stan för att fika med en vän medans jag och Thristan stannade kvar hemma. Vi har satt upp två nya affischer med Blixter McQueen i hans rum, nöjd kille!

Ikväll vankas det 30-års tillställning för min och Emils del. Det är hans väns sambo Anna som fyller år. Vi försökte få hit en barnvakt, men utan resultat. Så nu får barnen åka hem till sin mormor och sova där istället. Och just nu lockar den där sovmorgonen imorgon faktiskt. Så det blir nog bra ändå. Haha.







Jag fotade killarna uppifrån fönstret imorse när de gick till Sultans konditori för att köpa färskt bröd. De är så fina när de travar iväg tillsammans varje lördagsmorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0