En lite bättre dag.

Äntligen har det varit en dag då jag inte känner mig helt slut till kvällen. Pojkarna har varit lite snällare mot varandra idag, och det gör mycket.

Efter lunch tog vi syskonvagnen och tog en promenad till en vän för lite umgänge. Lite miljöomväxling är bra. En snabb tur på stan med Emil har hunnits med också. Han skulle ha nya skor och det blev det.

Ikväll är Emil på Harrys och firar sin vän Bertan som fyller år. Jag har Linda här hos mig, vi ska precis sätta i oss lite mat från Rhodos och mysa. Nice!

Kommentarer
Postat av: Veronica, mamma till Nim

Jo han ÄLSKAR bubbar :)



När vi åker från Kalmar blir det i regel ett stopp, i Norrköping. Och till Norrköping brukar gå bra. Sista vägen är aldrig rolig :( Tur det finns bärbar dvd!! Annars hade det inte gått. Sedan när vi bor i Katrineholm blir det bara 3 timmar till mamma. Då går det utan stopp & med glatt barn!



Jadu, de kan mer än vad man tror.. min verkar inte vilja sova ikväll.. så ska väl hjälpa hans pappa.. kramkram

2011-06-16 @ 20:19:25
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: Caroline

jad om två kan hålla på i evigheter at pilla och trixa med oliak saker, det gillar dom. Hoppas du och din vän får en mysig kväll. kram

2011-06-16 @ 22:32:29
URL: http://www.rarelady.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0