En dag i Västerås.

Jag hade så galet roligt igår på scrapbooking-kvällen. Det blir garanterat en vana att pyssla med de där brudarna. Nästa vecka ska vi vara här hemma hos mig, jag ser fram emot det redan! Haha. Igår gjorde jag ett födelsedagskort, men det får ni se om en vecka ungefär. Inge roligt om personen som ska få det hinner se det innan.

Idag tog jag och syter Frida med oss barnen för en liten utflykt. Vi hamnade i Västerås. Mycket felkörningar och skratt. Vi besökte det nya Ikea där, lite rörigt med stort och fint. Så dit kommer vi säkert åka nån gång igen, fast det är lite längre dit än till Örebro och Linköping.

Jag fick med mig lite smått och gott hem. Handdukar, blommor, korgar (som var för SMÅ Frida), servetter, batterier osv. Lite smått och gott alltså. Inget speciellt.

Nu hoppas jag på fint väder, vill ju komma igång och måla allt jag planerar att måla. Men det ska spraymålas, så man är ganska beroende av vädret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0