Anslagstavla av hönsnät.

I oktober (!) plockade jag ner en stor ram som jag hittade på vinden, den hade ändå ingen ägare. Ett flertal månader senare så målades den, och så hände inte så mycket mer. Men för några veckor sen gjorde jag klart mitt lilla projekt. Så här blev det.



Jag häftade fast hönsnät på baksidan ovh vips så blev det en "anslagstavla". Jag evt inte riktigt vad jag ska ha på den än, har bara hängt upp lite grejer så länge.



Just nu hänger det saker uppe med enkla S-krokar från IKEA.



Ljus.



Gamla bilder på barnen som sitter fast med små klädnypare från Panduro.



Hallen.

Kommentarer
Postat av: Veronica, mamma till Nim ♥

Jättejättefint! Du är duktig på att inreda och hitta på ser jag :))



Mössan är från Nova ngt.. minns inte heller :P var ngn som hade köpt sådan på FB..



Det gick bra igår.. men jag vill flytta NU :D

Älskar förändringar så det kliar i fingrarna på mig nu :P



Hoppas ni haft en mysig helg, kramis

2011-06-18 @ 23:26:37
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: Camilla

Men vad påhittigt och verkligen jättefint!!! =)

Jättemysigt blogg dessutom!!!

2011-06-20 @ 14:46:38
URL: http://millamirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0