När jag fyller i en sån där lista.

I brist på annat att göra, så har jag fyllt i en sån där lista om mitt 2010. Jättetråkig blev den. Haha.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jag kände mig stark. Som ensamstående tvåbarnsmamma klarar jag allt. Att jag nu har Emil vid min sida är självklart ett stort plus. Men jag vet samtidigt att jag klarar mig ensam. En mäktig känsla.
Höll du några av dina nyårslöften?
Jag har aldrig någonsin avlagt ett nyårslöfe.
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Oh ja. Bettina och Robin fick Filippa, Sanna och Robin fick Max. Lina och Olle fick Olivia. Emily och Erik fick Elias. Någon mer som jag glömt? :O
Dog någon som stod dig nära? Nej.
Vilka länder besökte du?
Inga alls.
Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011? Ett nytt jobb.
Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 22 februari, då min finaste Thexas föddes.
Vad var din största framgång 2010? Att jag vågade bryta upp med mitt gamla.
Största misstaget? Att tro att alla är vänliga, att försöka hålla ihop en familj och släkt som bara var ute efter att förstöra.
Har du varit sjuk eller skadat dig? Nej.
Bästa köpet? Thexas barnvagn..? Haha.
Vad spenderade du mest pengar på? Renovering av nya lägenheten. Och saker till den.  
Gjorde någonting dig riktigt glad?
Emil som berättade att han sagt upp sin lägenet.
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? "Här bredvid" och "Fix you" Låtar som för alltid kommer att påminna mig om mina fina barn och att jag ALLTID kommer att göra vad som helst för dem.
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Mycket gladare. <3 
Hur tillbringar du julen?
Med familj coh släkt i flera dagar.
Blev du kär i år?
Ja, jag träffade Emil och föll som en fura.
Favoritprogram på TV? Desperate housewifes
Bästa boken du läste i år? Jag tror att jag läste Twilightböckerna i början av året, innan Thexas föddes. Men sen dess har jag inte hunnit. Jag har dock ett gäng bra böcker som ligger och väntar på att få läsas.
Största musikaliska upptäckten?

Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Minns inte.
Något du önskade dig men inte fick? Tror inte det.
Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Jag var höggravid och bjöd på fika hemma.
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja, mycket. Men jag tänker inte älta och önska att saker och ting vore annorlunda.
Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Leggins och stora tröjor. Som alla andra förmodligen. ;)
Vad fick dig att må bra? Mina barn och Emil. Alla fina vänner som verkligen ställde upp när det var som jobbigast.
Vem saknade du? Många gamla vänner som försvann när jag hade behövt dem som mest.
De bästa nya människorna du träffade? Emil och hans familj. Underbara människor.
Vad ser du mest fram emot med 2011? Jag kan väl egentligen inte påstå att jag ser fram emot Thexas inskolning på dagis. Men jag ser fram emot att hitta en bra, roligt jobb eller utbildning. Och för det måste han in på dagis, självklart på samma som Thristan. Jag hoppas komma underfund med vad jag vill jobba med i framtiden, under tiden har jag ju ett jobb som jag fortsätter med tills dess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0