När vi varit på utflykt och hälsat på gammelmormor.

Thexas och jag har precis kommit hem. Vi tog en sväng inne på iittala outlet i Vingåker för att mamma skulle köpa mina glas som jag samlar på och ska få av min morfar när jag fyller år. Och vilken tur att vi åkte idag. Glasen ska nämligen utgå! Typiskt, när man väl samlar på dom. Men nu köpte iaf mamma två pack med glas så de ska jag få av morfar och av mormor när jag fyller år, så då har jag iaf ett dussin av dom. Hoppas på att det kommer ut liknande glas sen så man kan fortsätta samla de andra.

Vi tog lite småbutiker och en snabb sväng på factory också. Sen hem till mormor och Olle för fika och lunch för Thexas. Han var vilde som vanligt och levde rövare. Men de tycker bara det är roligt. Han somnade som en stock på vägen hem och sover nu vidare i sitt rum. Jag hade tänkt en sväng på stan för att fixa lite, men kände att slöa i soffan med Emil var rätt skönt nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0