När vi firar nyårsafton.



Thristan väntade spän hemma på att han-som-inte-får-nämnas-vid-namn skulle komma och hämta honom. Han var finklädd med kläder som han själv varit med och valt ut. "Jag är en partykille." Han förstod att något lite extra roligt och spännande skulle hända då vi alla for runt här och gjorde oss fina.



När Thristan hade åkt så gick vi andra bort till Linda och Henke där det väntade 3-rätters och spel hela kvällen. Bettina, Robin och fina Filippa var med och vi hade det så trevligt. Linda hade fixat och ordnat det så fint till oss. Riktigt uppassade blev vi och maten var supergod! Jag hade tyvärr grymt ont i magen hela kvällen så jag var väl kanske inte tiptop. Sen skulle vi spela spel, och jag som hatar spel! Gissa vem som var mest pepp sen när vi väl spelade Alias? Jädrans, vad kul det var. Vi hade en väldigt mysig och lugn nyårsafton. Thexas somnade 20.30 och sov sedan ända tills vi väckte honom för att gå hem vid 1-tiden. Han var vaken i vagnen på väg hem och somnade som gott om hemma efter lite välling.









Söta flickorna Bettina och Filippa under 12-slaget. Vi andra stod ute på balkongen och skålade i champagne och tittade på fyrverkerier. Både Filippa och Thexas sov gott och vaknade inte av smällarna. Skönt det. Vi hade väldigt duktiga barn.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0