När vi blev utan ström.

I förmiddags har jag haft Linda här, vi låg i varsin soffa och pratade strunt. Mycket skönt att bara vara. Emil och Thexas var nere på stan, jag tror minsann de köpte födelsedagspresent till mig som fyller år på måndag.

Sen var det dags för lunch. Och lagom när maten var inne i ugnen så gick strömmen. Nu har den precis kommit tillbaka, 70 minuter var den borta. Det blev kexchoklad till lunch. Men nu har vi fått i oss maten som stod i ugnen också.

Jag vet inte riktigt vad dagen bjuder på. Jag trallar runt i mysbyxor och skitigt hår, dags för en uppryckning kanske? Ska ta och måla Thristans nya stolar också. Det pågår en liten mini-make-over i hans rum. Ut med det gulliga blåa och in med det tuffa röda. Allt enligt hans önskemål.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0