När natten har varit tung.

Ett dygn fick vi vara friska. Nu är det min tur att vara förkyld igen. Oh, så tråkigt det är! Men, hellre att det är jag än barnen.

Vi har haft en smått helvetisk natt här hemma. Thexas tyckte att det var morgon vid halv fyra typ. Sen tog det två timmar och en hel del skrik innan han äntligen somnade om. Då hade jag såklart jättesvårt att somna om, och när Emils alarm ringde vid halv sju så hade jag fortfarande inte somnade. Men när han hade gått iväg till jobbet så hann jag iaf somna en stund, Thristan vaknade 25 minuter senare. Så idag är vi lite trötta. Vi struntade i dagis och lät Thexas sova istället. En kvart efter att jag ringt till dagis och sagt till om ledigt så vaknade han såklart.

Jag hoppas kunna stoppa upp min förkylning med lite nässpray, då blir det en sväng till öppna förskolan sen. Thristan längtar verkligen och frågar ofta när vi ska gå till "lekhuset" igen. Så förhoppningsvis kommer vi iväg en stund idag.

Kommentarer
Postat av: Bettina

Stackare, hoppas ni blir bättre snart! KRam

2011-01-31 @ 14:08:43
URL: http://bettinaj.blogspot.com/
Postat av: Hanna

Nej men synd om er! <3kraam!

2011-01-31 @ 16:08:00
URL: http://hannak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0