När jag köpt nytt nässprej och vi har lekt på ÖF.

Att jag varit nässprejsberoende i fyra år nu är nog inget som undgått någon. Det stör mig inte, men är VÄLDIGT jobbigt när man väl blir förkld och behöver den där egentliga effekten som nässprej ger. Det fungerar inte alls, och jag har lite smått panik. Men idag tog jag mig ner på stan för att köpa det nya Otrivin Comp, och det verkar fungera litegrann iaf.

Vi tog oss till Öppna förskolan och lekte av oss, och näsan skötte sig bra under tiden. Haha. Barnen hade verkligen jätteroligt idag. Thristan lekte sig svettig i rutshkanan och Thexas var lika vild som vanligt. Det är en sån enorm lycka att se dom så glada, och sams. ;)

Barnen slocknade fort idag, inte konstigt med all aktivitet på eftermiddagen. Emil slängde ihop en god paj och sedan dess har vi soffmyst bara. Så skönt att göra ingenting ibland. Mysa i soffan, se tv, prata. Nu har han som vanligt somnat i soffan, det är han bra på. Igår hann han sova två timmar i soffan innan vi gick och la oss i sängen. Haha. Jag förstår inte riktigt det där med att soff-sova. Men det gör Emil, och min mamma...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0