När vi har varit på playdate.

Vi har gått från oplanerade dagar till dagar då vi har fullt upp. Igår gick vi till syster Frida efter dagis och slog ihjäl några timmar där. Hon var helt slut när vi gick hem. Och så hade hon rispuffar i hela lägenheten.

Idag blev vi bjudna över till kusin Jessa och Elias för lunch och lek. Så vi gick direkt när jag hämtat Thristan från dagis. Elias somnade oturligt nog ganska snart, så mina hulliganer röjde runt själva ett tag. De är helt galna de där två. Vissa dagar gäller det bara att ta sig hemifrån och sysselsätta dom med annat.

Nu sover de som grisar och jag och Emil har fått lite mat i magen och ser tv. Jag ska plocka fram pyssellådan och leka lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0