Sista dagen vab.

Idag är sista dagen hemma med barnen. Väldigt skönt. Dagen har gått bra, fast Thexas vaknade tiiidigt. Strax innan 7 iofs, låter kanske inte så tidigt för er. Plus att jag och Thristan redan var uppe då. Men Thexas brukar i vanliga fall sova till 9-9.30 ungefär.

Men han har varit på bra humör ändå. Jag tog med mig pojkarna ut en stund förut. De älskade det. Thristan var helt galen och full med energi, Thexas var väl mest trött ska medges. Gick upp till Fardos och sa hej och sen till Apoteket en sväng. Sen fick barnen en varsin bil på Åhlens innan vi gick hemåt för lite lunch.

Thexas somnade gott efter lunchen och jag och Thristan myser lite. Om en liten stund kommer Emils mamma hit en sväng. Och ikväll väntar scrapbooking med tjejerna hos Anna. Tjohoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0