Shopping med siss och kvällsfika.

När Emil kom hem från jobbet idag så följde jag med syster Frida för att göra lite ärenden. Britt-Maries pyssel & pynt fick sig ett besök. Lite nya papper köptes bla. Sen hann vi med en tur på stan också. Jag vart generad över mig själv när vi träffade på Peter Siepen på Måleriboden. Att en-snart-50-åring kan va så snygg! Haha. Jag skäms över mig själv som tycker så!

Efter middagen, som idag bestod av en ljuvligt god grönsakslasagne, så åkte vi till Richard och Michaela för lite kaffe och bullar. Thexas fick sitt värsta utbrott någonsin, det värsta jag har hört! Herregud, vilket temperament den ungen verkar ha. Orsak? Vi hade ingen nappflaska med till honom, han behärskar inte att hålla i et glas och dricka själv och TOTALVÄGRADE våran hjälp. Efter mycket om och men, skrik och tårar så fick han i sig lite vatten iaf. Herregud ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0