Pysseldag med lilleman.

Idag tog jag och Thexas en skön sovmorgon igen. Han gör ofta det första natten när Thristan är borta, hur skönt som helst! Idag steg vi upp strax efter 9. Vi har inte fått så mycket gjort idag, vi har mest lekt och tagit en dusch. 

Just nu sitter vi och pysslar lite, jag håller på med två kort som jag fått beställning på. Sen ser det lugn ut på beställningsfronten - så passa på att beställa ett kort och gör någon glad vettja! :)

Snart väntar lunchdags för lilleman och sedan ska han få sova middag. Jag kommer fortsätta pyssla under tiden, det gäller att passa på. Jag la en stor beställning på grejer igår som kommer underlätta allting betydligt sen. Tjoho!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad kostar korten? vart beställer du saker ifrån?

2011-08-16 @ 16:13:13
Postat av: Hanna Runesdotter - mamma till Thristan och Thexas

Korten kostar 50:-/styck.



Jag beställer grejer från lite varstans. Panduro tex.

2011-08-16 @ 16:23:51
URL: http://hannarunesdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0