Onsdag.

Ännu en inskolningsdag är över. Idag blev jag hemskickad efter ca 20 minuter. Haha. Jag hade kunnat vara kvar och lekt hela dagen där. Oh, vad jag trivs med en massa barn omkring mig!

Jag gick hem och gjorde färdigt ett kort som jag hade på beställning och så fixade jag en kudde också som syns i inlägget nedan. Sen var det dags att hämta barnen igen. 

I eftermiddag åker Thristan till han-som-inte-får-nämnas-vid-namn igen (det blir en lite annorlunda vecka det här) vilket betyder att Thexas ska vara själv på dagis torsdag och fredag. Men jag tror att det kan vara lite nyttigt för honom också, och jag VET att det går jättebra fastän inte storebror är där.

Så imorgon ska jag lämna Thexas 8.20 på dagis (som är det normala starttiden när de kommer gå 15 tim/vecka) och så hämtar jag honom runt 11 ungefär. Nästa vecka drar dagis igång på riktigt, med vanliga tider och utan en mamma med som vill leka. Hihi.

Ikväll väntar scrapbooking för min del hemma hos Jessa. Ser verkligen fram emot det. Och nu har jag en del att göra på beställning också, så då blir det ännu roligare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0