Loppis, finbesök och IKEA.

Här hemma har vi gått och blivit redigt förkylda allihopa. Eller, Thristan har nog klarat sig. Men vi andra, usch! Under hela sommaren har vi varit friska i och med att Thristan har varit ledig från dagis. Men nu är dagis åter igång och det dröjde alltså inte många dagar förrän vi blev sjuka. Suck.

Igår var det loppis här i stan. Min mamma stod och sålde lite grejer så jag gick ner och gjorde henne sällskap. Jag fyndade en HELT NY vinterjacka till Thristan för 40:-, vilket kap va?

På kvällen kom Richard och Michaela hem till oss och vi gjorde en massa, massa mat och åt länge och drack lite vin. Jag mådde däremot skit, jag lyckades nysa till två gånger innan de kom precis så att hela nacken och övre delen av ryggen låste sig. Tårarna sprutade och jävlar vad ont det gjorde. Det gör fortfarande ont och jag kan inte riktigt vrida nacken, men kroppen har fått sig två Alvedon som förmodligen hjälper lite nu.

Om en stund åker jag och Emil mot IKEA, mest för att ta en liten tripp. Thexas får vara hos mormor och c/o så länge. Han har förvandlats till en riktig liten "skitunge" (om man nu får säga så.) Igår var vi uppe på Maxi för att handla mat, Thexas spenderade tiden med att skrika, härja, slåss osv. Det hela slutade med att jag fick gå ut och sätta mig med honom i bilen. Crazy kid! Så nej, någon Thexas vill vi inte ha med oss till IKEA idag. Haha.

Kommentarer
Postat av: Veronica, mamma till Nim.

Åh hur kunde jag missa loppisen, jag älskar ju loppis.. aja.. :P



Hur mår ni? Kan du inte komma ner till centret i veckan o kika? Vore kul :)



Kramkram

2011-08-29 @ 09:23:30
URL: http://attblifler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0