Har lämnat barnen på dagis.

Nu är jag hemma, ensam! Bara för en liten stund dock. Det är Thexas femte inskolningsdag och jag var med en timme idag innan jag sa hejdå och gick hemmåt. Barnen gav mig puss och kram och vinkade innan de sprang iväg på gården och förtsatte leka. Skönt. Duktiga killar!

Jag har varit hemma i ca tio minuter nu och ska alldeles strax gå tillbaks för att hämta hem dom. Sen blir det hem för lunch. Thristan ska nog åka till han-som-inte-får-nämns-vid-namn ikväll. Jag har inte fått något svar, så jag är inte riktigt säker än. Jag själv ska åka till Astrid en sväng ikväll för att repa in några låtar som vi ska sjunga/spela på ett dop nästa helg. 

Nu - iväg till dagis för att hämta hem skruttarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0