Godkväll i stugorna.

Godkväll i stugorna!

Thexas tog en lååång nap idag, tre timmar! Vad jag fick gjort? Ingenting! Jag fastnade i soffan med datorn, så himla skönt! Hemmet får jag ta tagi imorgon. 

När Emil kom hem från jobbet, och Thexas vaknat, så gjorde vi mat och åt. Sen åkte vi hem till min mormor och hennes Olle (momo och Juuulle säger Thexas, hihi) Där bjöds vi på fika och smörgåsar med gurka från landet, mums. Emil fick med sig gurka hem, så mycket tyckte han om den. Tack, tack!

Nu har vi precis kommit hem. Det blev en senare kväll än vanligt för Thexas del, men så sov han till 16.30 nu på eftermiddagen också, oops! Snart väntar sängen för vår del också. Jag har ont i magen efter lunchen på stan. Dåliga skaldjur kanske? 




Kommentarer
Postat av: i min lilla lilla värld

Då kanske man ska testa matkassen rent av

2011-08-11 @ 23:11:48
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0