Fina rosor och kräftskiva på gång.

Underbara helg! Jag fick en välbehövlig sovmorgon idag, då jag sovit riktigt dåligt de senaste tre nätterna nu. Men imorse sov barnen till strax innan 8, då gick Emil upp med dom. Sen vaknade jag en timme senare av att barnen pussade mig hejdå. De gick ner till Sultans konditori med Emil för att köpa färskt bröd

Hem kom de med bröd och tre stora, fina rosor till mig. "Från alla tre grabbar", sa Thristan. Oh, mina älsklingar!

Ikväll vankas med kräftskiva. Och jag har insett att jag har glömt att fixa/köpa/fiska (?) kräftor till oss! Typiskt. Vi får köpa med lite räkor eller nåt att knapra på. Inte hela världen. Nu ska vi göra oss färdiga här hemma och sen åka iväg och handla till vällen (vi står för salladen) och sen lämna barnen hos Emils föräldrar i Forssjö. Jag tycker inte riktigt att de passar in i sällskapet ikväll. Haha. 

Hoppas ni får en mysig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0