Ett regnigt KK-joggen.

Ikväll har jag och barnen varit nere på stan och kollat in KK-joggen. Vi tog sällskap av mamma, Per, Amanda och Ebba. Vi hejade på alla barn som sprang, och vi kände igen några. Thristan och Thexas tyckte det var jättekul och Thexas ville nog gäna haka på och springa han med. Men det får vänta några år. Som vanligt så träffar man massa folk man känner. Barnen blev glada när deras farmor och farfar dök upp.

Men rätt som det var så blev himlen mörk, riktigt mörk. Vi bestämde oss för att gå hem. Och precis när vi kom hem så började det regna, rejält. Alla här i stan vet nog vad jag menar. Det var ett av de värsta ovädrena jag varit med om. Regn i mägder, åska, blixtrar, hagel. Allt på samma gång. Mamma och c/o följde med hit och köpte med en pizza. Thexas var livrädd för det otäcka vädret och fick vara uppe och sitta i knät tills vädret hade lugnat ner sig lite. 

Familjen var kvar och tittade på Allsång på Skansen. Thristan fick vara upp med oss. Vi hade disco till Sven-Ingvars, bra skit. Thristan kan skaka rumpan och bugga han!

Kommentarer
Postat av: i min lilla lilla värld

Va mysigt med joggingrunda för barn

2011-08-09 @ 22:42:34
URL: http://saratilling.se
Postat av: Veronica, mamma till NIm.

Hej godingar!



Jag har ingen aning om hur jag orkade det. Men vi drack nästintill inget på lördagen. Dansade desto mer :)



Kul att se er en liten stund!

Vi får höras när vi är hemma igen, kramkram

2011-08-10 @ 09:48:07
URL: http://attblifler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0