En skön sovmorgon.

Hej fränder!

Här startade jag och Thexas dagen med en skön sovmorgon, inte förrän 09.45 gick vi upp. Så skönt! 
Klockan 11 kom han-som-inte-får-nämnas-vid-namn och hämtade Thexas. Dom skulle upp till barnens farmor och farfar och leka under dagen. I eftermiddag kommer både Thristan och Thexas hem igen och vi är bjudna till Emils kompis Andreas och hans familj, mysigt.

Jag har en hel del att stå i under dagen, vet inte riktigt hur jag ska hinna med allt jag har tänkt. Prioritering heter det visst? Dammsugning står högst upp på to-do-listan iaf. Barnen är livrädda för dammsugaren, och det är omöjligt att dammsuga när jag är själv hemma med barnen. Så det gäller att passa på en dag som denna.

Kommentarer
Postat av: Sofia - Vinn en ziperall på min blogg!

hej!

Nu lottar jag ut en supersnyggt örhänge med en påfågelfjäder på. Det är 3 st som vinner så var gärna med :D

2011-08-12 @ 12:48:11
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0