En mysig dag med mysiga människor.

Vi har haft en tokmysig dag, trots lite konstiga sovtider för lilleman. Efter lunch tog vi oss ner på stan och levererade lite kort. Vi träffade Veronica och Nim och gick till Stadsparken och lekte några timmar. Hur kul som helst. Thristan har pratat om Nim hela dagen, hihi. Jag tänkte lägga upp lite bilder från telefonen, men typiskt nog så har batteriet laddats ur, och jag orkar inte ladda upp den just nu. Thristan har iaf köpt en hatt som han är mycket nöjd med.

Efter lekparkshänget så kom Emil och hämtade oss och vi åkte hem till min mormor. Där var även mina två kusiner Martin och Pontus. Thristan kastade av sig kläderna direkt och gick ner i sjön. Inte så värst djupt, men fötterna blev blöta iaf. Han blir tuffare och tuffare min lilla fegis. Vi var hos mormor några timmar iaf, barnen lekte och vi fikade. Solen försvann dock och det blev lite kyligt. 

Ikväll har vi bara varit hemma och tagit det lugnt. Barnen var hur trötta som helst och somnade snabbt. Hoppas på lite sovmorgon imorgon, men det är inget jag räknar med tyvärr. Thristan är galet morgonpigg nu för tiden.

Kommentarer
Postat av: Malin & Prinsessan

Haha, näe du, det kan jag tänka mig :) Jolie verkar bli en sån unge som ska dra i och utforska ALLT! Tycker redan hon drar i lådor och allt hon kommer åt. Så, ja, vart ska det här sluta? Hihi :)



Hoppas ni får en bra lördag nu!

Kramis!

2011-08-06 @ 09:48:56
URL: http://malinsblogg.se
Postat av: Veronica, mamma till Nim

Tack för senaste :) Vad gullig han är då, som pratat om Nim :) Vi får ses snart igen :) Kramkram

2011-08-06 @ 18:06:13
URL: http://attblifler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0