Diggiloo och Bio.

God kväll vänner.

Här ekar det lika mycket som vanligt under helgerna. 

Igår eftermiddag lämnade vi barnen till barnvakter och åkte till Linda och Henke, och sedan vidare ner till Djulö där det var Diggiloo. Galet bra, speciellt Linda Bengtzing såklart. Det blev lite kallt framåt slutet och när vi väl kom in i värmen hos Linda och Henke igen så blev jag så trött. Men vi lyckades ladda om och tog oss ner mot stan. Tanken var att gå på Öltältet eller Harrys, men det var så mycket folk och långa köer där så vi gick in på Statt istället. Smart drag. Vi hade riktigt roligt och dansade till stängning nästan.

Idag har jag varit trött, absolut inte bakis-trött då jag nästan inte drack något igår. Men jag vaknade, efter 5,5 timmes sömn och hade ont i benen av allt dansande. Haha. Vi for iväg och hämtade barnen och myste en massa. 

I eftermiddags så mötte jag och Thristan upp hans kompis "lilla Emil" och hans mamma och moster, för att gå på bio. Bilar 2 såklart. Jag tyckte den var sådär, men Thristan ÄLSKADE den såklart. Och det är ju huvudsaken. Jag vart imponerad över att han satt still på sin stol i nästan två timmar. Lilla Emil och hans mamma åkte hem efter en timme ungefär, han är lite yngre än Thristan ska tilläggas.

Nu är barnen i säng sedan en stund tillbaka. Vi slötittar lite på tv och det blir nog inte mycket gjort mer här idag.

Kommentarer
Postat av: i min lilla lilla värld

Man kan verkligen vara bakis fast man inte druckit nåt hahaha

2011-08-14 @ 21:30:35
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0