När vi fixar och väntar besök.

Jag har så mycket att göra att jag inte ens vet vart jag ska börja. Till råga på allt så behövde Emils bror lite hjälp på jobbet, så Emil åkte dit en sväng. Det gör att allt tar ungefär tre gånger så lång tid för mig att göra. Men jag skjuter nog upp dagssysslorna till kvällen. Min rygg har börjat bråka med mig nju på förmiddagen, kanske har legat och sovit lite knasigt?

Nu ska lillprinsen, som för övrigt blir hela 10 månader idag, få ta en liten nap. Han är svårsövd nu för tiden, men till slut ska han nog somna gott. Under tiden så ska jag plocka undan lite och göra mig iordning. Sen kommer Filippa med familj hit. Innan dess ska vi förhoppningsvis hinna ner på stan och köpa en välkommen-till-världen-present samt lite fikabröd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0