När jag haft en heldag med mamma.

Carp, vad trött jag blir. Samma människa som kommenterar illa både på min och Emils blogg nu. Hur orkar man, varför lägger man ner energi på att klanka ner på andra människor? Vi skriver om vår lycka och vardag. Hon tycks inte ha något av det, sorgligt. Hon kommenterar med olika namn, men IP-adressen spåras.

Idag har jag haft en heldag med min mamma. Vi har varit i Linköping och besökt IKEA och Ikanohuset. Det blev inte mycket shopping alls för min del. Lite ramar, lite nya grejer till Thristans rum och sådär. Men mysigt att vara iväg sådär. Första gången utan barn. Thexas var hemma med Emil och Thristan var till Finspångs badhus med sin faster. Han hade haft superul fastän han annars är så rädd för vatten och är en riktig fegis. Kul, han behöver nog vattenträningen.

Nu ska vi slå igång en film vi fått hem vid Lovefilm och Buzzador. Farsan. Får se om det är nåt att ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0