Tröttmössa.

Idag är jag skönt mör i kroppen, men jag tog mig ur sängen imorse. Fast det hade varit ruskigt skönt att ligga kvar några timmar till. För oj, så trött jag var. Emil åkte och tränade klockan 5 imorse igen, så himla duktig. Då var det skönt att kunna få somna om en timme till.

Just nu sitter jag på jobbet och har varit här en stund. Men det ska erkännas att jag inte riktigt har "börjat" jobba än. Ryan Airs hemsida och en viss resa till Spanien lockar lite mer. Tänk vad skönt det vore med lite värme..?!


Kommentarer
Postat av: Anonym

varför tränar Emil så tidigt? Skulle du kunna träna så tidigt? Eller är det bara för att han ska ta över all marktjänst? Du verkar vara en en riktig "bitch"

2012-01-18 @ 18:42:34
Postat av: Hanna Runesdotter

Emil tränar så tidigt för att han har valt att göra det. Han är morgonpigg och tycker det är skönt att träna innan jobbet. Jag sover hellre och tänker träna på kvällarna istället. Någon av oss måste ju vara hemma med barnen. Så det har ingenting med "marktjänst" att göra, vad du nu menar med det? Du verkar inte känna mig, då jag är långt ifrån en "bitch" Tråkigt att du fått den uppfattningen. Hoppas du själv är en trevlig en.

2012-01-18 @ 21:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0