God morgon!

Här är vi vakna tidigt, Thristan och jag. Han blev ledsen när Thexas åkte till dagis, han ville också! Men vi håller oss till "en feberfri dag hemm" och jag tror att vi nu har kommit till den dagen! Tjohoo!

Natten har däremot inte varit lika tjohoo. En gång i timmen har Thristan vaknat av hostan. EXAKT en gång i timmen alltså, kvart över varje hel timme. Med endast ett undantag då han vaknade två ggr under den timmen. Mysko, eller hur?

Han har dock kunnat sova själv i sin säng så mig stör det inte att jag fått springa fram och tillbaka och alltså inte sovit så mycket inatt heller. Kg har ju iaf fått sova i min säng!


Kommentarer
Postat av: Veronica, mamma till Nim.

Hej gumman,



Nja nu är det "bara" hosta. Och han sover ju hos oss så inatt har man inte sovit mkt.. Skönt att Stoffe är hemma och Vabar idag. Hade aldrig pallat annars.



Skönt att Thristan är piggare :)



Många kramar

2012-01-13 @ 11:21:32
URL: http://attblifler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0