Suck igen...

Måndag morgon.

Jag har inte sovit många sammanhängande minuter inatt. Thexas vaknade lagom när vi skulle lägga oss och var svår att få att somna om. Han vaknar väldigt sällan annars, så jag vet inte riktigt hur man ska göra för att han ska somna om igen. Men efter lite om och men så lyckades jag.

Sen dröjde det inte länge innan Thristan vaknade, somnade om, vaknade, somnade om osv. Och så där höll hela natten på. Inatt och hela helgen.

Bägge barnen är förkylda, vi trodde ju att Thristan skulle bli sjuk då de skickade hem honom från dagis i fredags - men det blev ingenting! Lite täppt i näsan bara. Thexas är snorig och lite dålig i magen, som alltid när han blir förkyld. När jag berättade detta på dagis imorse så trodde de direkt att det var magsjukan. Efter förra årets magsjukeepidemi som gick på dagis så har de blivit lite väl oroliga kan tyckas. Thexas blir ALLTID lös i magen när han är förkyld, inga konstigheter för oss. Men en stor sak för personalen där. Så vi får väl se hur länge jag hinner jobba idag innan de ringer och ska skicka hem honom också. Suck igen.

Skön måndag morgon faktiskt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0