Skön sovmorgon!

Idag har jag fått en skön, välbehövlig sovmorgon. Emil hade nog lite dåligt samvete att jag hade barnen själv igår när han var så dålig. Haha.

Men jag var ändå uppe ca 10 gånger hos Thristan inatt som inte kunde sova, hade besök av monster, tappat ner kudden på golvet osv. Till råga på allt så vaknade han klockan 6 så då jag gick upp med honom. Men sen fick jag alltså sova lite till. :)

Idag har vi inga direkt planer, mer än att hitta på nåt med barnen och stimulera dom. Galningarna!


Kommentarer
Postat av: Veronica, mamma till Nim.

Skönt med sovmorgon. jag sover ju som bäst från fem på morgoneb när tösen vill sova. så idag gick jag upp 10.30. Sååå skönt :-) Vi ska ner till bibblan idag o kolla in barnavdelningen annars vlir det lungt :-) puss o kram

2012-02-05 @ 11:58:29
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: Veronica, mamma till Nim.

Skönt med sovmorgon. jag sover ju som bäst från fem på morgoneb när tösen vill sova. så idag gick jag upp 10.30. Sååå skönt :-) Vi ska ner till bibblan idag o kolla in barnavdelningen annars vlir det lungt :-) puss o kram

2012-02-05 @ 11:59:01
URL: http://attblifler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0