Äntligen är dagen slut.

Jag har längtat efter att den här dagen ska ta slut. Äntligen ligger jag i sängen och vill bara sova. Jag har haft en skitdag på jobbet rent utsagt med feber och täppt näsa. Hemma väntade kaos med Thexas. Pust. Thristan och jag flydde ner på stan och shoppade lite till honom igen. Skor, fleecebyxor och kamningar. Nöjd kille. När vi kom hem var Linda här hos oss och redo för en pysselkväll. Precis vad jag behövde. Umgås med bästis och få prata av sig lite. Jag fick gjort ett kort till syster som fyller år imorgon och ett gäng kalaskort till Thristans kalas. Snart är de klara. Tjohoo! Nu ska här sovas, imorgon väntar en annorlunda jobbdag och sen kalas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0