Ännu en måndag, tjohoo!

Ännu en måndag har kommit. Underbart! Helgen har varit kaos med barnen, så det är faktiskt skönt att få komma iväg till jobbet lite. Komma från kaoset hemma litegrann. Det väntar när jag kommer hem igen, men det är då det.

Just nu ser jag fram emot en sovmorgon. Jag är så otroligt trött. Har svårt för att somna om kvällarna - alldeles för mycket tankar. När jag sen vaknar på morgonen så undrar jag om jag ens har somnat? Inte helt okej. En sovmorgon lockar galet mycket. Men det dröjer nog några veckor, minst. Och så skulle jag vilja ha den där "ensam-tiden" som alla föräldrar (utom jag?) tjatar om. Vad jag skulle vilja göra? Dammsuga! Mina barn är livrädda för dammsugaren och det går inte att dammsuga när de är hemma.

Men men, det är bara önskningar det. Nu ska jag ta och ladda kaffebryggaren så att mina arbetskamraterna har lite gott att komma hit till.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, va? Rädda för dammsugaren? Hur har det blivit så?

Haha, stackare! =)

2011-11-21 @ 09:30:47
URL: http://johannamokvist.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0