3/11 2007 - Thristan BF

Godmorgon alla fina.

Här är vi uppe med tuppen redan och redo för jobb. Men idag var det motigt att gå upp måste jag medge, Thexas höll med och ville inte alls gå upp från hans sköna säng. Men vi fick upp barnen till slut och iväg till dagis.

Idag är en lite speciell dag för mig. Thristans BF - alltså den 3/11 2007 beräknades Thristan att födas. Nu blev det ju inte så utan jag fick snällt vänta 8 dagar till. Så om 8 dagar blir han alltså 4 år, time flies!

Ikväll åker Thristan till han-som-inte-får-nämnas-vid-namn igen. Och på lördag ska Thexas åka dit och fira Thristan med den familjen. Han ska även sova över där, för första gången någonsin. Det känns otroligt jobbigt och svårt kan jag lova. Jag orkar inte riktigt prata om det då jag bara börjar gråta...

Kommentarer
Postat av: Veronica, mamma till Nim & mini.

Ja jag tror inte Nim är redo än.. men snart. Beror ju på om man orkar höra han gnäll på kvällarna :P



Du ska se att övernattningen kommer gå bra! Va inte orolig :)



Oj vad tiden går, fyller han redan fyra år. Stora killen :)



Vi ses på fredag :) Kram

2011-11-03 @ 08:51:05
URL: http://attblifler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0